Alla inlägg under mars 2010

Av Frida Christiansson - 28 mars 2010 16:13

Här kommer bilder på några armband jag gjort idag :)


   


tack och hej!

Av Frida Christiansson - 28 mars 2010 12:18

jag har fått frågan om man kan beställa smycken från mig några gånger nu och det går jättebra, antingen att beställa redan färdiga smycken som jag lagt ut bilder på eller ge en specialbeställning där ni beskriver vilket sorts smycke ni vill ha :)

Av Frida Christiansson - 26 mars 2010 15:54

hejsan!


Under de senaste dagarna har jag gjort några fler smycken, mestadels armband som det kommer bilder på här :)


 

Detta fick Johanna av mig idag för hon fyllde år :)


Igår fick jag även beställningar på tre armband, och det är de till vänster :)


   


och här var tre till som jag gjorde idag :D


Av Frida Christiansson - 24 mars 2010 17:51

Efter flera klagomål på dålig uppdatering har jag tagit mig i kragen och tagit kort på mina senaste tillverkade smycken :D

Här kommer några bilder:


         


Här kommer en gammal favorit som jag gjort för länge sedan men jag tror inte jag lagt upp bilder på det:


   

   

Jag har även testat att göra ringar och här kommer resultatet på det:


     


Sist men inte minst, jag har gjort ett par beställningar på internet som jag fick hem igår och idag, här kommer bilder på det :)


      

I den andra beställningen fick jag bland annat ett par displayer (såna man hänger smyckena på)

En för halsband och en för armband:


   

Här är en närmare bild på ett par nya armband och sist ett mobilsmycke jag gjorde igårkväll :)


   

Om ni inte ser det så står det Popcorn på ena berlocken :)


tack och hej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards